menu
Contactgegevens
Hml Bedding

KVK: 17150997
BTW: NL818345548B01

Showroomadres

Symphonielaan 1
3834 EW Nieuwegein
Standnummer 2B033
Alleen op afspraak
verkoop@hmlbedding.nl

Kantoor-/magazijnadres

Van Leeuwenhoekweg 9
5482 TK Schijndel
Alleen op afspraak
info@hmlbedding.nl

Persbericht

Bij de keuze voor een passend bed speelt niet alleen slaapcomfort een rol. Ook de uitstraling van het bed, en het feit dat het bed moet passen binnen de stijl die je in de slaapkamer voor ogen hebt, zijn van groot belang. Een bed is immers een blikvanger en dient dan ook de perfecte sfeer neer te zetten. Bij boxspring-fabrikant Hml Bedding hebben ze daar iets op gevonden: er worden sinds kort moodboards gemaakt die inspireren en helpen bij het maken van de juiste keuze.

Op de moodboards is te zien hoe een bed met een bepaalde uitstraling past binnen een bepaalde stijl. Op die manier wordt de keuze voor bijvoorbeeld een hoofdbord, voetbord, kleur, textielsoort en bijbehorende accessoires vergemakkelijkt. De basis voor de moodboards wordt gevormd door een uitgebreide fotoshoot waarbinnen de stijl op professionele wijze is vastgelegd. “Met de moodboards worden klanten niet alleen geholpen bij hun keuze voor een mooi bed,” vertelt Mark van de Laarschot, eigenaar van Hml Bedding. “Het moodboard geeft ook andere tips om de perfecte stijl te kunnen creëren in je slaapkamer. Dat zijn algemene tips op het gebied van onder andere kleurgebruik in de slaapkamer, aankleding van de wanden en vloer, materiaalgebruik en styling met accessoires.”

Allerlei verschillende stijlen

De moodboards zijn uitgewerkt in allerlei verschillende stijlen. Zo heeft Hml Bedding tot nu toe moodboards ontwikkeld rondom de stijlen industrieel, grafisch modern, Scandinavisch modern, klassiek, landelijk en zacht & basic. En Hml Bedding is nog niet klaar. Mark van de Laarschot: “Onze dealers, de betere beddenspeciaalzaken, zijn erg enthousiast over het gebruik van moodboards in de winkel. Het helpt hen bij het geven van een goed advies. We gaan dit concept daarom zeker nog verder doortrekken naar andere stijlen. Op basis van de feedback vanuit de winkels breiden we onze moodboard-collectie steeds verder uit.”

Persbericht Terug naar nieuwsoverzicht